متازر: تولید کننده فناور محلول‌ها و دستگاه‌های آبکاری

سفارشات

آبکاری آند تیتانیوم پلاتینه شده

آشنایی با آبکاری آند تیتانیوم پلاتینه شده

آند پلاتین دارای مزیت های زیادی مانند بی اثری الکتروشیمیایی، مقاومت بالا، کارایی و هدایت جریان الکتریکی عالی است. با این حال، هزینه تهیه این نوع آند زیاد است. آبکاری پوشش پلاتین بر روی آند تیتانیوم و مواد تانتالیوم امکان استفاده از این مواد را برای افزایش کیفیت آبکاری و سیستم‌های حفاظت کاتدی در کاربردهای مهم وکلیدی باز کرده است.با بهینه سازی پارامتر های مختلف وان مانند دما، غلظت و جریان بهترین نتیجه ی آبکاری را خواهیم داشت. درنتیجه فرایند آبکاری با آند تیتانیوم پلاتینه شده منجر به یک پوشش صاف ویکنواخت، با دوام بالا، رسانایی زیاد، عمر طولانی و مزایای دیگر خواهد شد.

آند مشبک آبکاری پلاتین شامل سطحی از پلاتین بر روی ساختار نگهدارنده تیتانیوم است که خواص مفیدی به‌ویژه در هنگام استفاده به عنوان آند در الکترولیز محلول‌های آبی کلریدهای فلز قلیایی دارد.

مزایای آبکاری پلاتین آند تیتانیوم

آندهای تیتانیوم با پوشش پلاتین، آندهای با قابلیت هدایت جریان الکتریکی بالا هستند که در آبکاری، سلول‌های سوختی، زیست پزشکی، سنتز شیمیایی، حفاظت کاتدی و سایر کاربردهای الکترونیکی کاربرد دارد.

آند تیتانیوم پلاتینه شده

گروه تخصصی متازر آند روکش پلاتین برپایه تیتانیوم را با فرآیند و فناوری ویژه تولید می کند.

آندهای تیتانیوم با روکش پلاتین در شکل های مختلف تولید می شود و می توانند به اشکالی مانند ورق، مش، صفحه سوراخ دار، میله یا سیم داشته باشد. که عموماً به صورت ورق مشبک در ابعاد 8*10 و 10*12 و 6*10 عرضه می گردد.

گروه تخصصی متازر قادر است تا براساس درخواست و نیاز مشتری، آندهای تیتانیوم آبکاری شده با پلاتین را با مشخصات سفارشی، برای کاربردهای تجاری و تحقیقاتی و فناوری‌های جدید اختصاصی تولید کند.

آند میله تیتانیوم با پوشش پلاتین

 آندهای میله تیتانیوم با روکش پلاتین گروه تخصصی متازر دارای دوام و خواص الکتروشیمیایی استثنایی را برای کاربردهای صنعتی ارائه می دهند. 

آند میله ای تیتانیوم پلاتینه شده

برای اطلاعات بیشتر و سفارش و تهیه آند تیتانیوم آبکاری شده با پلاتین با ما تماس بگیرید.